Presentation av MIG

Hejsan Hoppsan i lingonskogen!
Jag heter Maria Nilsson och är en riktigt sprallig och glad person för det mesta.
På dagarna är jag i skolan och efter skolan är jag nästan alltid i stallet hos min ponny som heter Marshmallow OX fast han kallas alltid för "Malle", våran inriktining är hoppning men rider också dressyr, men varken jag eller Malle tycker att det är roligast, vi ska dessutom vara med i hoppallsvenskan för ponny div III så det taggar vi inför, första omgången är den 10 April, samma dag har jag haft Malle i precis ett år så det är speciellt! :)
I den här bloggen kommer jag skriva om våra tävlingar med laget och individuellt, om träningar och även vardag.
Vad finns det mer att säga?

Har även en annan blogg där ni kan läsa om min vardag, och kommentera gärna!http://mizzez.blogg.se
På dagarna är jag i skolan.. Nej, det ar jag ju redan skrivit..
Men nu ska jag berätta lite mer om min ponny i ett annat inlägg!
Någon frivillig som vill fixa header? :)
Puss och Kram / Maria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0