Cykelrunda i solen

Hejsan!
Ska precis ut och cykla en sväng, tänkte cykla till stallet och se om dom fortfarande har tävlingarna igång, isåfall fotar jag nog lite också, kameran hänger alltså med dit.
Red Malle på travbanan idag och Saga var med och fotade, berättar mer om det när jag kommer hem från cykelturen!
När jag var funktionär fotade jag även rätt mycket också, och kan redan berätta att våra ekipage från Värmdö Ridklubb var sjukt duktiga idag och kom 3:a, 4:a OCH 5:a!!! Nu är vi en riktigt stolt ridklubb! :)
Nu ska jag nog sticka iväg så hörs vi när jag kommer hem, ska bli riktigt skönt att cykla i solen nu när min hand är frisk också!


En bild från dagen på Millan och Sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0