Då var det Måndag igen..

Godmorgon!
Nu är det alltså måndag igen, men det som vi kan glädja oss åt är att det bara är en ända skolvecka kvar, sen är det påsklov och jag ser fram emot det jättemycket!
Men det är väl bara att stå ut den här sista skolveckan och göra sitt bästa, sen får vi 1,5 vecka påsklov om man räknar med helgen så det blir riktigt skönt!
Nu ska jag snart sticka till skolan går till halv 3 och sen går jag antagligen hem, jo det gör jag!
Malle ska få jogga lite idag men mest skritta, imorgon blir det en tur ut i skogen, ska klättra lite och lyffta på benen, hoppas någon har häst och vill rida med mig.

Ni får ett smakprov från gårdagens fotorunda sålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0