Får riktiga sommarkänslor!

Idag red jag under tävlingarna till travbanan, pappa fyllde ju år så jag var tvungen att åka hem tidigare än tänkt, därför fick jag rida tidigare.
På vägen till travbanan var det en läskig grävmaskin som Malle inte skulle gå förbi utan jag fick såklart hoppa av och gå förbi, haha sen kunde Saga slänga upp mig igen ;)
Red på hackamoret idag barbacka och på travbanan var Malle lugnare än vanligt, han fick fint och så, kunde koncentrera sig och så, finfin var han!
Travade och galopperade på en liten sträcka bara så att Saga kunde fota lite fina bilder. Tog även lite bilder där jag stog på marken.
Tycker Malle skötte sig superbra och imorgon ska vi trimma dressyr på volten, hoppas det går bra, skulle bli så glad då, det var länge sen jag fick den där "WOWKÄNSLAN".
Förresten var det sjukt varmt idag och jag hoppas på att det fortsätter, superskönt och man får färg också!









Kommentarer
Postat av: Matilda

Mer bilder! :DDD

2011-04-25 @ 21:16:25
URL: http://myonlywish.blogg.se/
Postat av: Hamreryttarna - Ellinore

Jättasöt ponny, vad är det för ras?:D

2011-04-25 @ 21:54:47
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0