Hakingkurs - Dag 2 - Pass 2

Nu till det andra passet, hade ingen aning om hur Malle skulle reagera på att han skulle gå två gånger på en dag men det gick galant och han hade hyffsat med bra spring i benen även när han hade gått ett pass innan.
Vi började bara med att värma upp som vanligt och Malle var duktig, lyssnade väldigt bra, både framåt och "bakåt" om man säger så ;)
Sen hoppade vi fram lite på några hinder som skulle vara med i banan, först lite på sockerbitar och sen på oxer och lite senare på en skynke med Danmark/sverige flagga på, Malle var superduktig och alla hinder flöt på med ett jättebra flyt och allt, superbra kändes det!
Sen hoppade vi banan en gång på låg höjd och det gick superbra! Höjde lite grann och hoppade det med, den här gången var det ett hinder som han gled ut på, på vänstersidan då.. Haking sa att det berodde på att jag hade fö¨r dåliga muskler i vänstra benet, så ska hoppa runt på det benet lite extra nu också, haha kommer se fett muppigt ut ;)

Det här passet kändes i alla fall mycket bra och jag var sjukt nöjd och jag fick en 10:a av Haking på mitt överliv och min blick! NÖJD!

 Det var det här hindret som Malle sprang på vänstersidan av





Han e dullig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0