Har blivit sjukt sugen på att tävla dressyr

Har ni hört!? Jag är verkligen galet taggad på det och det vart ju inte bättre när vi hade tävlingarna igår och jag fick se alla som var så oerhört duktiga och deras hästar gick som klockor med ryttarna på ryggen! :O
Just för tillfället skulle jag inte åka ut tror jag då jag skulle känna mig sjukt dålig, Malle är inte riktigt i dressyrform än och jag vill gärna få honom att bära sig med ryggen innan vi kommer ut så efter den 8 maj då nästa allsvenske omgång är ska det tränas dressyr, både för tränare och själv, sen ni får ni en ny konkurrant på dressyrbanorna! ;)
Såklart kommer jag inte sluta hoppa om det är så att det går bra inom dressyren men man kan ju satsa på både eller vad tycker ni?
Kan man bara satsa på en gren inom ridningen?
När jag och Malle hittat varandra riktigt ordentligt är det dags, då jag känner mig redo då jäklar ska vi ut och dressyra på banorna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0