Jag har inte glömt er!

Förlåt för hemskt dålig uppdatering men har helt enkelt inte haft tid och lust för det nu precis när påsklovet har börjat och man kan vara ute och så, fota och allt möjligt!
Men ska bättra mig, det lovar jag! Är ju i alla fall hemma på kvällen och då kan jag ju förbereda lite tidinställda till er om ni vill, så att ni inte blir uttråkade och inte fortsätter läsa om man säger så! ;)
Idag har jag varit i stallet och tagit hand om Malle, han har varit ute i skogen med min lillebror och bara skrittade så imorgon ska jag rida igenom Malle riktigt ordentligt med snodden så att han är mjuk och fin.
Hoppas att jag får med mig någon som kan fota och filma.
Innan det ska jag även åka in till mölnvik och dels shoppa loss på BW (deras utförsäljning) men även lite skolkläder åt mig och så.
Bilder får ni såklart senare på kvällen på allting jag köpt under dagen.
Fler inlägg blir det imorgon, ska göra iordning några nu!
Puss ♥


(Bild från i vintras, Sofia och Ariel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0