Läxor är ett brott!

Hejsan Hejsan!
Tänkte ju vara med och fixa till ridbanan idag i stallet, men det blev inte riktigt som jag tänkt på den biten..
Kom på att jag hade jätte mycket plugg och sånt, hade även cykeln där och eftersom att städningen slutade vid 9 hade jag kommit hem typ halv 10 och suttit mig och pluggat, fast nej! Jag strök mig helt enkelt och cyklade hem ungefär vid 7 istället.
Nu ska jag precis sätta mig och plugga NO för hela slanten, ska nämligen vara klar med en typ "inlämningsuppgift" imorgon och har bara hunnit typ halva..

Ridpasset för dagen var inte heller så som jag egentligen tänkt det men jag tror det funkar ändå!
Berättar mer om det efter att jag har pluggat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0