Men oftast har jag roligt, då känns allting bra! Idag är en bra idag är det bra!

Tjenare mannen! ;)
Kom ganska nyss hem från utvecklingssamtal, såklart var jag bäst! haha, skämta. Neej, men det gick strålande!
Har precis keeeekat lite lunch och nu ska jag faktiskt cykla till stallet, första gången denna termin! Tar med mig kameran så det blir muchas fotas idag, rider på utebanan och hoppas att någon kan fota lite och filma! Tänkte nämligen trava och galoppera lite bommar! Ååå, galet taggad till på Söndag, bara sugeeen på att hoppa, men det är bara bra för min del!
Men nu måste jag kila innan med början regna som det ser ut som att det ska göra vilken sekund som helst!
Men nu ska jag byta om och sen sticka, hörs ikväll, då får ni ju antagligen film om någon orka filma mig! :)
Pusshej


Kommentarer
Postat av: ina

var med i tävlingen och kunna bli dagens blogg :)

2011-04-06 @ 15:30:52
URL: http://eliteriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0