Orkar inte skriva långt..

God kväll.. Orkar inte skriva nått megainlägg om dagens ridpass men det gick iallafall kanoners! Först var Malle lite stel och springig men det var nog för att jag inte ridit igenom honom på länge.. Så det gjorde jag iallafall idag, bitvis var han skitfin och mot slutet var han helt magisk, kunde bara låta honom springa på utan att behöva kämpa ihjäl mig som jag behövde ibörjan, kunde mest bara hålla om och åka med, helt magisk känsla det där! Efter att jag bytt varv och låtit honom pusta en stund vart han lite knepigare igen men började rida lätt igen och efter ett tag släppte han och blev jättefin, skritta av lång och låg där jag lät honom komma ner mer och mer på lång tygel, superduktig var han!

På igenridningen gick det också galant, hade Bell och Mia tyckte att jag red henne jättebra och att hon såg ut att trivas, hon kom även ner och blev avslappnad i formen kändes det som, ibörjan var hon lite stel och ville bara springa ifrån arbetet men efter lite om och men (haha) så slappnade hon av och blev riktig mysig, som alltid ♥
Riktigt roligt att få rida henne igen, saknat det! Vi slutade lite med bogen in och där blev och också lite springig men några gånger fick vi till det! Supernöjd med pluttläppen! :)

Nu ska jag sova, börjar 9 imorgon och ska faktiskt cykla till skolan för första gången detta år! Duktigt.. ;)
Sen blir det piano och sen ska jag nog skritta ut och kanske trava lite på Malle utomhus, det tycker både han och jag är superkul! Gulle! ♥
Men nu lockar kudden otroligt mycket och sitter konstigt så nu gör min rygg ont, aj!
Hörs imorgon, skola igen tyvärr..
Godnatt ♥


Älskar bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0