Påsklovet är efterlängtat och jag är bloggsuuugen!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Det är ju äntligen påsklov och jag tycker att det är jätteskönt, verkligen! Ingen stress eller nånting, bara kunna ta det lungt och så.
Tänkte skriva ihop ett schema inför veckan då jag har ganska mycket att göra och kommer inte vara hemma så mycket men kommer såklart ha datorn på dom flesta ställena, så det blir uppdatering ändå!
Men nu skriver jag lite om min påsklovs vecka och sen får ni veta mer om Malle och så senare, longerade iallafall honom idag, mer får ni veta sen!

Lördag: Ridning på morgonen - Busa på travbanan med Malle
Söndag: Bara ta det lungt - Malle ska ridas igenom
Måndag: Inget speciellt här heller - Fota Malle och han ska skrittas för hand i ca 30 minuter.
Tisdag: Rida ut på Malle - Sova över i stallet (U-sek aktivitet)
Onsdag: Chilla - Stämma av Malle att han är med på noterna
Torsdag: Haking kurs med Malle - Bo hos Madde med Sofia (kattvakt)
Fredag: Haking kurs med Malle - Bo hos Madde med Sofia (kattvakt)

Lite fler scheman kommer senare eftersom att lovet är så pass långt gjorde jag bara en del och sen skriver jag mer senare, efter torsdag/fredag.
Nu ska jag iallafall fortsätta med ett annat inlägg och skriva lite om Malles motion idag.
Vi hörs!


Älskar bilden (tagen i söndags på Astridpromenad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0