PLUGGAPLUGGAPLUGGA

Hejsan Hoppsan i lingonskogen!
Sitter för tillfället och bloggar men har pluggat i stort sett heeela kvällen, då jag inte ätit middag och spelat piano.
Tänkte iallafall berätta om dagens ridpass i ett nytt inlägg då det kommer bli så långt annars tror jag..
Tänkte iallafall berätta lite om hur min vecka ser ut både i stallet och utanför, tänkte även berätta lite om hur min påsklovsvecka kommer se ut, är i alla fall riktigt taggad på lov av flera olika anledningar! Kan bara slappa och ta det lungt, alltså ingen stress med Mallse, vilket kommer bli awesome! Dessutom ska jag även ägna mycket tid med min kära vän Sofia, vi ska dels bo hos Madde och vara kattvakter och sen är det dessutom Hakingkurs och jag hade inte kunnat få en bättre grupp enligt mig, det är jag, Sofia, Camilla - Emil, Lena v.s - Non stop och Christina med Polar, dom känner jag och dom är jättesnälla, alltså påstår inte att dom andra inte är det men, haha ni fattar. Jag trivs jättebra med att dom inte hoppar typ 2 meter som dom andra gör, eller ja.. Sofia gör ju det men haha, hon har ont i ryggen!
Nu ska jag iallafall sluta med detta inlägg innan det blir allt för flummigt, efter som att jag inte kan bärga mig.. Vill skatta galet, därför längtar jag också till påsklovet, då man bara kan ta det lungt och umgås med vänner, åå längtar galet men får helt enkelt stå ut två dagar till.. sen niiiii! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0