Plugghäst

Tjenare, tjenare!
Kom precis hem från skolan och ska plugga lite till innan jag går till skolan igen för piano, har även övat lite på pianot så nu kan jag min "läxa".. ;)
Ska strax knata till pianot och sen åker jag till stallet med mamma som skjutsar mig, ska bara promenera Malle idag, tar med mig kameran så det blir bilder också, hoppas att Malle kan få beta lite också på något ställe lite grann, han blir så glad när han hittar gräs, sötisen!
Vet inte riktigt vart jag ska gå än men någon stans blir det ju!
Så nu måste jag plugga galet dom sista 5 minutrarna innan jag går, hörs senare efter stallet. Kommer antagligen inte hem så sent idag.
Ha det bra!


(Bild från igår när jag skrittar av Mallebus!)

Förresten, har faktiskt redan planerat in min outfit till nästa tävling den 30 April, det gäller att vara väl förberedd.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0