Ridpasset får vänta tills imorgon

Hörni, ni får faktiskt hålla er lite med ridpasset för nu måste jag sova och plugga lite till.. Imorgon hoppas jag att jag kan rida utomhus, så hoppas det inte regnar då jag måste hem ganska tidigt.. Måste ju plugga det sista tills imorgon!
Så imorgon kan ni ju också hoppas på mycket uppdatering när jag kommer hem om jag blir klar med spanskan, ni kommer antagligen inte få så mycket uppdatering nu på ett par veckor då jag har mycket i skolan nu dom sista dagarna innan lovet och sen vill jag ju inte bara sitta framför datan på lovet heller utan då vill jag kunna göra andra saker och inte vara på mitt rum hela dagarna, då ska jag vara ute och ha kul! :)
Men nu ska jag faktiskt sova så skriver jag mer imorgon, dels om dagens ridpass, kan ju i alla fall avslöja att det gick riktigt bra och han har blivit så himla fin, kommer ha lektioner för Mirre nu på onsdagar så det blir toppen, mer får ni veta imorgon, Gonatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0