Shopping och nu stallet

Hejsan Svejsan!
Kom nyss hem från Mölnvik, hittade inget på BW då jag inte hade så mycket pengar, hittade alltså inget inom hästfronten men tänkte att jag sparar "hästpengarna" till den 28, då öppnar ju nämligen Hööks här på Värmdö och då ska jag STORSHOPPA där istället!
Gick till Lindex och hittade lite kläder där, en tröja och 3 linnen t.ex, riktigt nöjd iallafall.
Nu ska jag sticka stallet och senare när jag kommer hem blir det mycket uppdatering och nya bilder då jag tar med mig kameran till stallet och klickar lite bilder på insläppet! :)
Så ska sticka nu så att jag hinner till insläppet!
Hörs senare när jag kommer hem.


Knasbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0