Sjukling här..

Tjenare!
Har ganska nyss ätit då jag kom hem rätt nyligen, innan det var jag i stallet och han faktiskt med riktigt mycket idag.
Han skritta ut i ca 40 minuter på Malle, städa skåpet, mocka, göra hö, mysa med Malle och så skulle jag hunnit tvätta också men det var upptaget så la in schabraken jag skulle tvätta i skåpet och sen la jag in allt i bilen dessutom, eller det som skulle hem iallafall.
I skolan var det inte kul idag, satt och snörvlade och hostade på varje lektion eftersom att jag är jäääääättesjuk.. Förkyld och skit! Så imorgon blir det ingen skola för min del.. Mamma åker antagligen ut på kvällen och fixar Malle, åker kanske med och myser och borstar på honom bara, vill inte vara utan honom! ♥
Men får hoppas att jag får det iallafall, annars får jag en mycket tråkig dag med ingenting att se fram emot. Kommer antaligen gå ut på någon liten fotorunda eller något sånt, klarar inte av att sitta stil en hel dag framför datan typ..
Men det löser sig, lillebror är också hemma, han hade feber idag så.
Men eftersom att jag blir hemma imorgon består mesta delen av pluggning av spanska, måste verkligen plugga inför provet på fredag.

Men nu tänkte jag göra lite fler inlägg om dagens ridpass och sen om mitt yyybersnygga städade skåp som är helt nystädat och superfint!
Har dessutom tagit före och efter bilder på skåpet så det får ni också kika på lite senare!

Men nu ska detta inlägg få lida mot sitt slut och jag ska skriva lite fler inlägg!
Så ha det bäst sålänge så hörs vi!


Så här ser hela vårat område ut för tillfället ungefär.. Kult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0