Två, NEJ tre galna hästar på äventyr

Kvällen igår spenderades då med ett gäng underbara människor, några från U-sek och några andra också som jag kände mer eller mindre men det var sjukt kul i alla fall!
Vi kastade godis, lekte lekar och kollade lite på film, haha galet helt enkelt!
Sen lite senare på kvällen masserade vi även varandra eller vissa av oss i alla fall. Jag masserade först Angelica och sen Nattis, haha båda höll väll på att somna men vi hade det trevligt och innan vi skulle gå och lägga oss knäckte Angelica ryggen på oss som ville, jag gjorde och fy vad skönt det var men ont gjorde det i revbenen :o
Sen gick vi i alla fall och la oss, gick upp vid halv 9 och då fixade vi lite, dels storstädade vi typ nästan hela sovloftet, fy vad fint det blev! :)
Orkar inte berätta precis allt vi gjorde då vi gjorde väldigt mycket, haha.
Men till ridningen då!
Red med Nattis och vi hämtade hästarna i hagen, dom var snälla och kom, haha.
Vi red iallafall till sandtaget och red lite grann där, inte så jätteseriöst eftersom att dom ska hoppa imorgon men vi travade iallafall lite och galopperade lite i sanden, mysigt!
En gång fick verkligen Malle flipp och bara drog iväg och Parran hängde ju på så Jessica som travade framför oss och eftersom att våra hästar är som dom är hoppade Jessica av eftersom att Prillan fick spunk och hoppade och studsade på stället :S
Haha, gick iallafall hem sen och släppte ut dom i hagen direkt när vi gick förbi där och Malle vart gladeeer! :)
Sen gick jag iallafall och fixade lite nu ska jag skriva ännu ett inlägg om vad jag fotade och så, vänta och seee :)

Frida var med och fotade idag dessutom så bilder kommer här!





Min ponni är sötast! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0