VIP registrerad på Hööks!

Hejsan svejsan!
Har precis registrerat mig på Hööks, butiken som öppnar här i Värmdö marknad imorgon, åker såklart dit redan då antagligen då jag ska leta efter paddar, alltså benpaddar.
Hur som helst ger det en ju grymt mycket fördelar att vara VIP kund där, eftersom att jag antaligen kommer handla där rätt ofta.. ;) Får ju då reda på utförsäljningar och sånt liknande vilket jag tycker underlättar, man får även veta deras special erbjudanden i förväg! Och eftersom att det inte kostar att vara VIP kund var det ju inget att tveka om, eller hur? :)

Jag tycker i alla fall att det är en superbra idé av Hööks och tror att dom kommer få ännu mer kunder nu när dom har det! Längtar verkligen tills jag kan åka dit och kolla, hoppas såklart att jag kommer iväg redan imorgon!
Vad tycker ni, är det bra eller dåligt med VIP tjänst?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0