You're fucking perfect to me

Tjenare mannen! ;D
Sitter just nu och "snackar" med Sofia, haha. Så värst mycket prat är det väl inte men, men haha, hon är iallafall där! :)
Ska väl kanske snart sova antar jag, tänkte väl börja skriva något åsiktsinlägg om jag orkar, borde dessutom ladda över bilderna från igår så att ni kanske kan få lite smakprov ikväll? Skulle det va nått?
Imorgon tar jag iallafall med mig kameran ut till stallet och fotar, hoppas att någon kan filma när jag rider igenridning som står på schemat för morgondagen, har ju tre gånger som vi får rida igen, första gången är imorgon och jag hoppas på att jag får rida Tokaj, red honom idag (mer om det i ett annat inlägg) och han var iallafall jättemysig och absolut min typ av häst tycker jag, lite halvbusig sådär och helt perfekt liksom, idag var det ju hoppning  och skulle även vilja rida lite dressyr på honom också, verkar så rolig i just det, kanske dressyrpolle? vem vet..
Nu tänkte jag ladda över bilderna från Runsten igår (om jag hittar sladden) och sen börja skriva lite om dagens ridpass.
Imorgon rider jag 13.15 och sen kommer jag stanna kvar till lite senare när lektionerna har slutat så att jag kan ha Malle lös i ridhuset, det är så roligt och han är så söt när han springer runt där, där kan jag även filma lite själv också, så det blir mycket grejer på G imorgon!
Men vi hörs snart, ni får en liten bild från i vintras sålänge!

Gaalet härlig bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0