Dagens planer

Godmorgon bloggläsare! :)
Idag har jag sjukt mycket och göra så blir antagligen inte så värst mycket bloggning, imorgon är det ju Pay and Jump så har massa att förbereda.
8:00 - 14:30  Skolan ✔
15:00 -  Skritta ut på Malle själv?
16:00 - Putsa! Sadel - Träns - Mina stövlar - Lädergrimman - Martingal och massa mer!
17:00 - Bada Malle, han är så sjukt smutsig och dammet syns verkligen på halsen speciellt, dessutom så var det galet längesen jag tvätta honom, då behöver vi ju antagligen inte tvätta honom till lagtävlingen.
17:30 Mocka
17:50 - Göra hö
18:00 - Byta om - Åka hem och plugga halva kvällen.. Har svenska prov imorgon -,-

Sen måste jag även plocka fram tvättade ridbyxor och liknande.
Så har väldigt mycket att göra denna dag men snart har jag iallafall klarat av skoldagen och det är skönt, jag har varit superseg i huvet idag och nu har vi bara mentor kvar! FIKA blir det! :D

Har precis suttit och redigerat lite bilder på i Söndags så här kommer lite bilder, ni kan ha sett någon av dom, fast då inte redigerade!



Sötare ponny får man leta efter! ♥

Hörs ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0