Ingen bloggning igår..

Jag kom hem jättesent igår för att jag kunde inte ta på Mallen.. Han fick en stöt varje gång jag tog vid honom, stackars mallse då.. Han försökte pussa mig och då fick han en stöt, lille sötnosen!
Men iallafall har jag fått lite tips av min NO lärare nu, haha hon kunde faktiskt förklara varför det vart elektriskt! Så nu hoppas vi att det hjälper!
Men ikväll lovar jag att det blir bättre, måste plugga Idrott och Spanska men kommer nog hem hyffsat tidigt så då hinner jag med.
Nu ska precis ha slöjd.. eller vi är i bildsalen, haha.
Nu måste jag kila..

Haha, Tjenare igen, han aldrig publicera inlägget innan jag gick in på slöjden så gör det nu istället, haha.. Nu ska jag iallafall ha matte, sen slutar jag! (y)
Ska rida ut idag om jag nu kan röra Malle, det återstår att se.
Puss ♥

ÄLSKAR bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0