Två ponnysar på äventyr!

Okej, han ju inte berätta om om ridpasset igår så gör det nu istället! Red iallafall upp till norra med Frida - Gwen, där bestämde vi oss för att rida ett varv på travbanan, underlaget var inte superbra men det funkade bitvis och på vissa ställen var det faktiskt helt borta, lite lerigt men ändå kändes det helt konstigt att faktiskt rida ut på något annat än snö!
Malle var iallafall galet taggad och jag med, eller haha, ville inte släppa iväg honom för mycket då han typ skulle gått omkull då, men när all snö försvinner därifrån kommer jag racea galet igen, är så galet taggad inför det!
Idag rider jag iallafall ut, ska försöka hitta något ställe att trava på, annars ska vi väl mest skritta, har Malle på lektionen på Lördag så han får ta det lite lugnt, det står nämligen trav & galopp bommar, det blir spännande, vet nämligen kanske övningen!
Tar 2 bussen ut idag så bloggar antagligen när jag kommer hem vid 8 ungefär.
Men ni får ha det bäst sålänge, så hörs vi!

Haha, ignorera nacken den är klippt nu.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0