What are you whaiting for? Take a bit of my heart tonight!

Hej på er! Förlåt för lite dålig uppdatering idag men har varit i stallet rätt länge och sen har jag väl helt enkelt inte orkat? Men nu iallafall har jag all tid i världen, eller måste kanske plugga men har ändå inga grejer så det blir ju sjukt svårt.. ;)
När jag kom till stallet gick jag ner till hagen för att hämta Malle, fotade även massor när jag var där nere, Malle och hans kompisar var jättebusiga och så, ni får se bilder om en stund när jag laddat över dom till datan.
Sen hämtade jag iallafall med mig Malle in när han hade busat klart, vart även MÅNGA bilder.
Sen fixade mamma och min mormor med Malle, knallade bara runt lite random i stallet sen, haha gjorde inte så mycket alls, tog ännu mer foton och sen kikade jag på när några vänner hade markarbete för Mia, duktiga!
Sen gjorde jag hö åt Malle som inte mamma hade gjort och fixade till lite i stallet, sen åkte jag med Frida till backen vid mig och gick därifrån, dom håller ju på och bygger där just nu..
Men gick iallafall hem och sitter nu här eller har ju ätit och fixat lite och så men annars har jag bara suttit här, framför datan.. :P
Tänkte ladda över lite bilder nu och sen gå och lägga mig, måste upp och duscha imorgon innan skolan så då måste jag gå upp fett tidigt för att hitta.. ;)
Men ni får vänta på bilder, men snart får ni dom, oredigerade fast inte alla!

Ponny = Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0