Börjar inse hur lite jag kan..

Hallå!
Ikväll har det inte heller blivit någon superuppdatering heller som ni säkert har märkt, men jag har nämligen varit i stallet precis hela dagen, kom nämligen nyss hem.

Vid 7 började clinicen jag skulle gå på, Eva-Karin Oskarsson höll i den och den var otroligt bra, jag förstod verkligen super mycket av vad hon sa och hoppas på att jag verkligen tog in det hon sa och kommer ihåg allt som hon sa framöver då det hon sa var väldigt väldigt lärorikt!

Hon pratade lite om att balansen hos hästen och hur den skulle ta stöd på bettet och även att han inte kunde sätta ihop alla hjälper från början utan var tvungen att börja med grunderna och ta en sak i taget.
Man börjar verkligen inse hur lite man kan när man hör på hennes rutinerade prat och hur hon lär ut o.s.v, gud nu har jag verkligen något att sätta ett mål på, bli lika duktig som henne och ridinstruktörerna på ridskolan.. Jag är glad bara jag blir hälften så duktig som dom är! :o

Jag blev verkligen jättesugen på att rida en egen träning för henne, hon förklarade verkligen så att man förstod, super!
Nu har jag verkligen något att se fram emot imorgon då det blir träning för Marianne, superkul ska det bli och jag hoppas att jag kan få tag på någon som kan fota och supergärna filma också!

Nu tänkte jag sätta mig och börja skriva på ett inlägg om dagens ridpass, håll utkik! :)


Eva-Karin Oskarsson

Bild lånad från google.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0