Dagens ridpass

Dagens ridpass slutade mycket bättre än gårdagen! Skrittade först ner mot norra och där gick jag en bit mot travbanan, travade lite på den vägen dit och lite på vägen tillbaka, när jag kom tillbaka till norras ridbana följde Sofia med mig en bit på vägen tillbaka med Ariel, Malle och Ariel var typ på "döda!!!" humör.. haha, verkligen supersura på varandra! :o
Sen väl tillbaka travade jag även lite på lilla volten bredvid stora ridbanan, dock var Malle lite spänd men det har jag full förståelse för eftersom att dom håller på och byter underlag på stora banan och det ser ju verkligen inte ut som det brukar så jag kan förstå det, tycker att han var duktig och krävde inte så mycket av honom idag, tog det lite lungt för imorgon blir det ett ordentligt dressyrpass, ser fram emot att se hur det går eftersom att jag avbröt förra dressyrpasset, men hoppas såklart på det bästa och har nog snodden med ifall att han inte skulle lyssna riktigt (men bara för att jag ska hinna med lite mer, och få lite extra hjälp bara att få ner honom den första biten) för när han väl kommit ner en bit är det lättare för mig att hinna med och då släpper allt och det går superbra!
Menmen, nu känner jag att det här inlägget håller på och rinner iväg lite på andra villovägar.. ;)
Så nu ska jag gå ut med vovven och sen sova.
Ni får några bilder från i förrgår när jag longerade Malle då jag inte hade någon som ville fota i det här trista vädret..
Gonatt!




Fina hästen! ♥



Kommentarer
Postat av: Maja

Älskar din header! :)

2011-05-05 @ 05:40:16
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0