Όλγα

Olga - Grekiska

Som jag sa innan så red jag två gånger idag, första passet var faktiskt helt oväntat..
Nattis och Julle skulle rida Mavven och Arkas på ridskolan och Olga skulle också ridas och eftersom att Sofia inte han rida henne idag så fick jag rida skönheten!

Vi red upp till sandtaget och travade lite på vägen dit, ganska lerigt men funkade väl helt okej, kände bara på henne lite då för att lära känna henne lite.
Framme vid sandtaget galopperade vi genom sanden en gång och sen red vi runt lite på gräsvolten, Olga var superfin och duktig, verkligen en drömhäst och åååh, jag gillade verkligen henne!
Travade och galopperade lite och sen galopperade vi en till gång genom sanden, den här gången var det lite mer bus i henne och hon bockade faktiskt en gång till och med, supergullig häst och henne vill jag ha! :) När jag växer ifrån Malle har jag bestämt att jag ska tjata till mig denna superduper fina pollen!

Supernöjd med det passet, så gullig hon var! :)

Fick tyvärr inga bilder men såklart hoppas jag att jag får rida henne många fler gånger och att vi fastnar framför kamerna då ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh Olgis <3 Visst är hon UNDERBAR att rida!? :) <3

Älskar den pollen <3

2011-05-16 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0