Fredag 13/5

Hallå där!
Idag är det ju som nog alla vet oturdagen, Fredag den 13:e..

Har varit i skolan hela dagen och inte haft någon otur med mig ännu.
Nu ska jag till stallet och rida ett dressyrpass på Malle, hoppas att han är glad idag och riktigt sammarbetsvillig!

Blir nog både ute och på banan också, ifall jag känner Malle rätt kommer han att bli riktigt glad över det! :)

Nu ska jag snart gå till bussen för att åka iväg till stallet, blir riktigt skönt efter idag, har även haft ont i huvudet oh hoppas att det går över när jag kommer ut en stund i luften.

Vi hörs ikväll, jag skulle tippa på att jag kommer hem runt 8.


Senare kommer jag även att fota träningstävlingen i dressyr, massor som jag känner som ska vara med så jag ska fota dom flesta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0