Gotland - Sommaren 2011

Nu är det alltså bestämt, Malle ska följa med oss till gotland i sommar vilket jag ser fram emot jättemycket! Han ska gå i en hage precis bredvid min mormor och morfars hus och det finns så grymt mycket fina stigar och ridvägar där man kan rida.
Vi ska var där i 2 veckor och han kommer ha en kompis under tiden i hagen, tydligen en tjej som bor i samma område som min mormor oh morfar, ska verkligen bli superkul och jag längtar galet tills dess, vi kommer ha det så himla mysigt och roligt tillsammans! :D

Och ni kommer ju säkert få grymt bra uppdatering under dagarna då jag kommer ha sjukt mycket att berätta om, åååå vad jag längtar!!

Lägger upp bild senare då blogg.se och mitt internet inte riktigt sammarbetar..


Kommentarer
Postat av: Alle

Svar på kommentar på min blogg: Jag har en Lumixx Panasonic FZ45....

2011-05-12 @ 18:40:42
URL: http://lumixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0