Inget internet..

Hej på er!!

Förlåt för den minst sagt usla uppdateringen igår men det fanns inte så mycket jag kunde göra åt det då mitt internet låg nere en längre tid och när det väl funkade var det lite halv bra, det var hur trögt som helst och jag kunde verkligen inte komma in längre än typ förstasidan på blogg.se, därför kunde jag inte uppdatera något som ni märkte, hoppas ni förstår! :)

Men idag blir nog uppdateringen så mycket bättre! Vi har projekt veckor i skolan och inte så mycket att göra, därför blir det mycket uppdatering på raster och sånt som det blir ganska mycket av.

Nu ska jag skriva lite tidsinställda åt er så att ni får uppdatering så mycket det går!


Favorit i repris! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0