Sjöliden

Hejsan!
Förlåt för att jag inte riktigt han med att göra några tidsinställda till er men jag fick lite bråttom med att åka till skolan igår.. Det var iallafall roligt på sjöliden, vi fick göra lite tävlingar och mitt lag vann alla utom två, vadå grymma? ;)
Vi åt även middag, grillade marshmallows vid en brasa och sjöng lite där, riktigt mysigt!
Det gick även bra att sova, är ganska trött men jag sov faktiskt ganska bra förutom att tältet stog i värsta backen så det var lite halvsvårt att ligga still men annars skulle jag väl säga att det gick bra.

Vi vaknade i regnet imorse och åt frukost, som vi också var tvugna att göra ute.. Sen gjorde även några till tävlingar i regnet vilket inte var jätteroligt att jag var ju helt dyngsur när jag kom hem så nu ska jag byta om och äta lunch, sen ska jag åka iväg till stallet och rida lektion för Marianne! :)

Vi hörs ikväll och jag har tyvärr inga tidsinställda idag heller men ikväll tror jag nog att jag kommer kunna uppdatera lite iallafall, det får vi se!

Ha det bäst!


Sjöliden - Valborg 2011

Kommentarer
Postat av: S A R A A

Fiin bild :) Och vi ägde stort :) speciellt i början när vi rodde :)

2011-05-27 @ 13:12:33
URL: http://sambofless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0