Svar på frågestunden

Nu tänkte jag faktiskt svara på frågestunden även om det inte alls blev många frågor men det är väl bara att stå ut med det och svara på dom superbra frågorna jag fick? Eller hur ;)

Har du ägt någon annan häst innan Malle? :) <3
Svar: Nepp, Malle är min allra första ponny, världens bästa! Man kan inte hitta en bättre första häst än honom, han är bäst! :)

Vad är det som gör Malle så himla underbar för dig?
Svar: Det är hans persnlighet, helt klart! När man kommer i stallgången mot hans box och ropar hans namn tittar han upp med världens gladaste ögon och öron, när jag kommer in till honom lägger han upp huvudet på min axel eller typ mot mitt huvud och andas på mig och ser sådär härligt nöjd ut! ♥
Men även att han är så speciell att rida, han är superfin när han jobbar fint, men det som gör honom allra bäst är att man kan ha så grymt roligt med honom hela tiden, jag ler nästan alltid när jag är ute och rider på honom, han är så grymt charmig, världsbäst!

Vilka klasser tävlar du och Malle i hoppning just nu?
Svar: Just nu tävlar vi bara LD men när vi har ridit lite fler felfria clear round tänkte jag börja tävla lite LC också!




Vilka är dina kort- och långsiktiga mål med Malle, och inom ridningen?
Svar: Mitt kortsiktiga mål med Malle är att vi ska få över 55% på våran första dressyrtävling, och sen att vi ska kunna tävla lite LB klasser.
Mitt långsiktiga mål med Malle är att vi ska ha grymt roligt tillsammans, men inom ridningen är det att jag ska kunna tävla lite LA när det känns bra, då i dressyr alltså.

Vad är den högsta klassen du tävlat i respektive gren? Hoppning, dressyr? :)
Svar: I hoppning har jag tävlat LD och i dressyr har jag bara tävlat klubbtävlingar och då LC.

Vad står högst upp på din "måste ha-lista" (utrustning)
Svar: Oj, det var en svår fråga.. Jag vill ha så mycket och det är mycket jag faktiskt behöver också! Men det som står högst upp är nog faktiskt vitt schabrak och vita benskydd, behöver ju det till den 18 Juni då våran dressyrtävlings - debut är, så det är nog det som det iallafall är mest bråttom med att skaffa.





Resten av frågorna kommer i ett annat eget inlägg! :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Det svarar jag tyvärr inte på!:) Det blir mycket roligare om ni får se det istället!:D

2011-06-01 @ 23:25:22
URL: http://sundsvallsponnyn.blogg.se/
Postat av: M E M A A - Fotoblogg

Sv: Okej, har skickat några bilder nu! :)

2011-06-02 @ 23:27:22
URL: http://memaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0