Verkar bara var jag som är själv ikväll?

Hej på er!

Förlåt för att uppdateringen inte varit prima idag men har varit i stallet hela dagen!
Har fotat när Matilda red Arkas och sen har jag även fotat insläppet idag (lyckades pricka in rätt tid, som jag aldrig lyckas med annars ;))
Innan insläppet han jag även fota lite porträtt bilder på Mallemannen, blev faktiskt väldigt lyckat och Malle var väldigt sammarbetsvillig idag!

Snart kommer bilderna, ska bara redigera lite först, ska även ut med Astrid på en mysig promenad nu också för att fräscha upp tankarna lite, mys! Tar med kameran och fotar lite på min söta vovve!

Sen när jag kommer tillbaka från den får ni lite bilder från dagen och så kommer ytterligare lite inlägg.
Så håll utkik, denna kväll får ni uppdatering så det räcker och blir över ;)


Lite smakprov från dagens fotografering! Knaspolle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0